od 11 do 21 czerwca sklep oraz serwis nieczynny z powodu urlopu

Gwarancja

Firma F.H.U proserwis zwana dalej Gwarantem udziela Kupującemu gwarancji na wszystkie sprzedawane przez siebie produkty i zapewnia sprawne działanie oferowanych produktów pod warunkiem korzystania z nich zgodnie z przeznaczeniem. Okres gwarancji na produkty oferowane przez gwaranta liczony jest od daty dostawy.

Okres gwarancji na części AGD:

  • 3 , 6 lub 12 miesiące na zakupione części bez usługi serwisowej
  • 12 miesięcy na zakupione części z usługą serwisową

Usługa serwisowa:

  • 12 miesięcy pełnej gwarancji przy zastosowaniu naszych używanych części (pełna gwarancja obejmuje zarówno usługę i część zamienną)
  • Okres gwarancji na usługi nie wymagających części zamiennych ustalany jest indywidualnie i wynosi 3,6 lub 12 miesięcy

Reklamacje:

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady lub towar jest niezgodny z zamówieniem to powinien  niezwłocznie poinformować nas droga e-mail (pro.serwis1@vp.pl) lub telefonicznie na nr. (+48 535 235 159) i przedstawić dokładnie zaistniały problem. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego towaru do nas, koszty wysyłki pokrywa kupujący . Po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji , reklamowany towar zostanie wymieniony na pozbawiony wad , i wysłany na koszt sklepu do klienta. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu np. braku towaru na stanie, następuje zwrot poniesionych kosztów na podane przez klienta konto.

Czas rozpatrywania reklamacji:

Dla wygody naszych klientów reklamację rozpatrywane są w dzień jej zgłoszenia, całkowite zakończenie reklamacji nie powinno przekroczyć trzech dni roboczych